Dimecres 22
a dos quarts de nou del vespre
a l’Horiginal (Ferlandina, 29, Barcelona)
presentació de Vides desafinades, de Xavier Aliaga,
i Caure.

“Suposo que haurem de dormir a la mateixa habitació. Per trencar el gel et diré que des que m’he aprimat gairebé no ronco, em comprometo a no passejar-me en calçotets per l’habitació, per no provocar-te calfreds ni malsons i, malgrat que fa mesos que no cardo, t’asseguro que sóc absolutament inofensiu. Dit això, i ateses les meves carències sexuals, i que tu estàs bastant bona, estic totalment obert a tenir un intercanvi sense compromís. No sóc tan cool, jove i maco com l’Àlex però m’hi esforço molt”, deixa caure com si res, sense moure ni una cella, amb el seu barceloní apressat, a penes travat pels efectes de l’alcohol. Retòrica a banda, se m’acaba d’oferir per a follar. Sense immutar-se. Alguna cosa més, tigre?, l’interpel·le, tractant de seguir la vena sarcàstica, fent-me l’ofesa, vagament, en lloc de mostrar que em diverteix tanta barra. “Sí. Si l’escollit és finalment l’Àlex o qualsevol altre individu pregaria que us ho féssiu en un altre lloc. Ja saps: és molt desagradable assistir a una sessió de sexe en viu i no poder ficar-hi cullerada. També caldria que sabessis que no em van els trios, almenys si no hi ha majoria femenina. I no m’agrada que fumin a l’habitació, també és cert que no t’he vist fumar, és un pas”.

Vides desafinades (Edicions 62, 2011) ha guanyat el premi Joanot Martorell 2011.

Anuncis